2011. április 12.

Töredékek

Korábban megjelent pár írásoma a FFEK oldalán, amelyek nem elsősorban tudományos elemző munkánk. Nem is annak szántam őket. Születésüket a Bodrogköz öt folyó ajándéka c. munkám töredékeinek köszönhetik. nagyjából abban a formában és keretben írtam valamennyiüket.

A FFEK viszont többé-kevésbé tudományos műhely. Eleinte úgy véltük, hogy ennyi gondolati és műfaji sokszínűség még belefér egy honlapba, a reakciók viszont rádöbbentettek: tévedtünk. Ugyanakkor a FFEK oldalán dolgozó illetve publikáló kollégák rajtam kívül elsősorban tudományos kutatók. Szeretnénk elkerülni, hogy írásaim jellege miatt bármiféle hátrány érje őket, amolyan Piszkos Fred barátai helyzetbe keveredjenek, ezért ezeket az írásokat levesszük a honlapról és a továbbiakban a töredekéket itt teszem közzé. Kezdve a Bodrogköz töredékeivel, folytatva a FFEK-en megjelent írásokkal és majdan a rákövetkezőkkel.

4 megjegyzés:

Dorka írta...

Bodrogköz-szerelmem
A vajdácskai és a környező halász sulymász madarász néprajzi írások gyűjtések a kedvenceim. "lihások":)
(csak remélni merem, hogy ebbe azért nem tudtál semmiféle tudodmit blekeverni:)
muti az első részt.,

Molnár Géza írta...

Remélem nem okoztam csalódást.

MG.

Névtelen írta...

Jó döntés volt Molnár Géza írásait itt is megjelentetni - azt sajnálom, hogy a Hetesi-féle blogról hiányozni fognak (ha jól értem a történteket).
Statikus

Dorka írta...

Kedves Molnár Géza, csalódásról szó sincs. (sőt!)

köszönöm