2011. február 15.

Vona egy bohóc

A múltban ezen a blogon volt egy időszak, amikor igen lelkesen csápoltam a Jobbiknak és Vonának.

Ez a hangulat régebben elmúlt nálam, de nem vesztegettem rá a szót, kivéve Morvai-kaméleon leleplezését, de most ideje kimondanom, hogy ez a fickó visszaélt a bizalmammal.

Természetesen a Jobbikban akadnak őszinte, tisztességes emberek, akiknek helyén az esze és a szíve, csak per pillanat nem tudom, mire mennek ezzel ebben a szervezeti keretben.

Botrány a parlamentben Vona gárdamellénye miatt

 

6 megjegyzés:

Intuitív írta...

Én sem értem, hogy mi értelme a provokációnak. Talán szereti, ha megszellőztetik a médiában. És természetesen meg kell felelni a gárdista bandának, akik között vannak jó emberek, de nagyrészük fejjel falnak menő, saját gondolatoktól mentes egyén.

tom írta...

Tényleg egy bohóc! Gárda mellény?! Na és akkor mi van?! Vannak fontosabb dolgok ebben az országban, mint Vona öltözködése. Őt minősíti, nem is értem mit akar,akart elérni ezzel.
A balhé, helyett inkább tenné a dolgát!

Gabesz70 írta...

Én meg azt mondom, hogy az összes Gárda tag Jobbikosnak, minden ülésre mellénybe kellene mennie! Szépen leszoknának a jobb és ballib. majmok, hogy az ország problémái helyett egy ruhadarabbal foglalkozzanak!

Unknown írta...

Volt idő mikor én is lelkesedtem értük. De annak már vége. Nincs mögöttük elegendő ész, tudás, higgadtság. Pl.: Pörzse... jóindulatú, félművelt szerencselovag.

Nem tudnak értelmes dolgot tenni, mondani, hát marad a parasztvakítás, hogy legalább a rájuk szavazók hangulata jó legyen! Elefántok a porcelánboltban.

Unknown írta...

Hali, én nemrég tájékozódtam részletesen erről az éveken belül várható összeomlásról, erőforrásválságról, felmelegadésről... Tudni kell rólam, hogy a nemzeti radikálisok közé tartozok, tehát jobbikos és gárdista is vagyok! Tudtommal a Jobbiknak van a legjobb környezetvédelmi programja, miért nem támodatjátok a Jobbikot?? Ahhoz, hogy nincs szakértelem mögötte inkább nem is fűzök semmit...tájékozatlanságról tanúskodik a kijelentés. Azzal hogy a legjobb környezetvédelmi programmal rendelkező párt elnökét bóhocozod le nem gondolod hogy a környezetvédelem ellen is teszek kezvetetten???

Bobkó Csaba írta...

Kedves Gergely!

Vissza kéne olvasnod, mint az elején írom, korábban itt kimondottan csápoltam a Jobbiknak, haza is utaztam regy éve, hogy rá szavazhassak a választáson.
Itt egy törzskommentelő írta korábban, amit akkor nem igazán hittem, hogy a Gárda elsősorban a párt PR-eszköze.
Vona e parlamenti bohóckodása győzött meg arról, hogy ez így van, ekkor írtam ezt a bejegyzést.
Nem vonom kétségbe, hogy a Jobbik tagjainak és szimpatizánsainak, a gárdistáknak a többsége jószándékú, derék hazafi. Arról már komoly aggályaim vannak, hogy mennyire vezetik őket olyanok, akik háttérhatalmi manipulációkat szolgálnak ki. Még ha a párt vezetői se tudnának róla, jól látszik, hogy a háttérhatalom természetesen manipulál a Jobbikkal is. Ezt kívülről is lehet.
Mit szólsz a "Kaméleon" bejegyzéshez Morvairól?
Hogy a párt a legkomolyabban vehető magyar "környezetvédő" párt, azt magam is megírtam itt:

http://olajcsucs.blogspot.com/2010/05/genetikailag-modositott-dinnye-kivul.html

A Gárda és egyenruhája kérdésében épp egy éve írtam meg, hogy mit gondolok:

http://olajcsucs.blogspot.com/2010/04/legyenruha.html

Az ott feltett kérdés eldőlt, erről írok is nemsokára: a Fidesz nem hazafias párt globalista álcával, hanem globalista helytartó hazafias álcával. Tehát a Jobbiknak nem látványos díszmenetekre kellett volna a Gárdát használni, hanem konspiratív hadsereggé alakítani a Hezbollah mintájára, az ország felszabadítása céljából, amint eljön az idő. De Morvai és egyre inkább úgy látom, Vona személye éppúgy ügynököket rejt, mint Orbáné.

A párt környezettudatos agya amúgy Zsiga Kárpát Dániel, ő teljesen hiteles számomra. Nem tudom, most milyen befolyása van.